Friday, March 14, 2008

Caption this



I know it is not the 9th wonder of the world.. but couldn't find it a suitable title. So caption this. Anything lame is also invited :)

34 comments:

Sriram said...

i dunno.. 'Shake That Thing'?:-P..

Neha Nair said...

WOT??? :-O

MM said...

Shake-a laka Boom Boom!

Neha Nair said...

again .. WOT??? I have asked for a caption that suits the pic.. something like it's synonym..not it's anonym!!

Vishnu Visakh S said...

OOOPZZZ....ITS NOT MY MIC....:P

Sriram said...

those are empty shakes rite?:-P

Jenni said...

Laughing out loud at (insert location name) ? :)

Neha Nair said...

Vishnu: Which is the mic BTW ?

Sriram: big time empty.. bt does my laugh really say that? :0

Jenni: Costa Coffee. You make some sense.. girls after all ;-)

Vishnu Visakh S said...

no not..tat...just...told abt the commitment of urs toward music...tat u r always thinking of music...so...as mic...got it...!!!

Neha Nair said...

:0 I still didn't get the idea..

Vishnu Visakh S said...

OHHHHH YAAAAR....

I JUST SAID....BY MISTAKE U CONSIDERED...TAT..THING..AS UR MIC....UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF......NOW GOT IT....:D

vIsHnu said...

'Funny muzic'??!

sriram_da_man said...

laugh..ugh..i thot that was 1 second b4 a puke:-P..Maybe in a year or two, cocktails will be served in such glasses..u never kno..heh

vIsHnU said...

@ sriram da man

do ya call that a caption?!!
itz been asked a caption,not a sentence buddy..:)

Sriram said...

dude..im the sriram 4m above..and if ur clueless now, read above..:-|

p.s:its fun talkin in sum1 else's comments section:-P..heh..sorry

Neha Nair said...

Ok both of you I am not a peacemaker to sort out the war between you.. but Sriram , you should probably stick to suggesting captions and Vishnu , maybe you should stop captioning :) You have given enough :D

Ash said...

I'd go with the first caption :)

Neha Nair said...

You know what .. Sriram your making sense. Shake that thing.. well not bad huh...Let's see if there are more coming up..:D

vIsHnU said...

@neha
im not the vishnu ur thinkin,there r 2 vishnus :) oh my itz really confusing now..!ive given only one caption..the 'funny muzic' one..!

Neha Nair said...

Oopzy...then you may continue with your captioning!

Sriram said...

heh..u shud brush up on the urban dictionary more often..things will start clickin faster..anyways,ill shoot again- 'Caffeine-shed'..do a spell check will ya:-P..

Neha Nair said...

Sriram: whatever that means !! :P

sirpy said...

How about this.. 'A decaffeinated Gandhi's monkey'....? :D

Dang Baby said...

Ummm caption.....
Buuuurrrrrrrrp!!!!

Neha Nair said...

Sirpy: Why are all you guys intellectually dumb!! I can't get anything of what you guys write!! Anyways whatever that Gandhi thing meant..it sounds soooo cutely lame..woteva!!

Dang Baby: Not baddd... even if it doesn't suit the pic... it does suit my personality ;P

---@nz--- said...

hmmm...........how bout this???
N0thin s Coincidence...!!!......?

Neha Nair said...

Why am I Gandhi's monkey? Cos I represent 'not to speak' one?? OMG!!! Now that's gud :)

anusha said...

"wasnt me " :P

nitish said...

the hottest girl wid a not-so-hot drink.

Rat said...

And the miss world 2008 is...

Neha Sasikumar said...

Nitish: Good one !
Rat: am flattered !! :D

Vikas said...

Wat abt something serious
" Coffee Assassin" !!! :)...

Quakeboy said...

"I KNOW U HAVEN'T SEEN THE HOLE IN HER HAND"

"Just wiping my mouth. Yeh Paet mange more :D"

mahesh said...

Cant stop burping !!!